niedziela, 16 października 2011

Edukacja finansowa

Jak? jesteście zadowoleni z wyników wyborów?
Ja nawet nie wiem kto wszedł a kto wyszedł. Straszą, że teraz to dopiero będzie się działo. A ja mam to wszystko głęboko gdzieś z większym zapałem biorę się za edukacje finansową, po co zapytacie, ano po to żebym wiedział jak chronić swoje pieniądze i jak je zarabiać, letko łatwo i przyjemnie. I jak je zatrudnić do pracy dla mojego dobra a nie systemu. Nie macie pojęcia jakimi są wspaniałymi pracownikami, pracują 24h/dobę, 7 dni/tydzień, 365 dni/rok i wiecie, nie żądają podwyżki, nie są zmęczone, nie strajkują a co najważniejsze są szczęśliwe, że mogą dla nas pracować. Nie macie pojęcia ile mogą te pojedyncze złotówki, ile dadzą za rok , 10 lat czy nawet 20. Ja z racji wieku muszę być krótkodystansowy i mam szanse na mniejsze zyski ale i tak się cieszę, że poznałem możliwości zatrudnienia ich do pracy dla mnie. Będę się dzielił z tą wiedzą z czytelnikami tego bloga. Bo fajnie jest się dzielić z innymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz