wtorek, 5 kwietnia 2011

Tele marketing

Dzwonisz, sprzedajesz
http://skocz.pl/x-plus


Publikacja „Dzwonisz, sprzedajesz” jest doskonałym przykładem tego, jaki efekt może mieć ludzka praca, kiedy podchodzi się do niej z tzw. jajem. Ta unikatowa pozycja sprawi, że Ty i Twoi klienci będziecie dobrze się bawić, a przy okazji wyniosą z tego bardzo ważną lekcję, która mówi, że to, co naprawdę sprzedają, to wcale nie rzeczy. Warto także wspomnieć, że z książki „Dzwonisz, sprzedajesz” dowiecie się, że nieważne, jak wspaniale wywiążecie się ze wszystkich etapów sprzedaży – jeśli zawiedziecie w tym jednym, ostatnim, jakim jest zamknięcie sprzedaży, cały Wasz wysiłek pójdzie na marne. Żeby do tego nie dopuścić, Artur Affek zapozna Was ze skutecznymi, a co najważniejsze, sprawdzonymi metodami dopinania umów! Z tą wiedzą Wasza praca stanie się wreszcie przyjemnością.

Ważne dla Tych, którzy są

* są sprzedawcami,
* sprzedają przez telefon.
http://skocz.pl/x-plus

2 komentarze:

  1. Z mojej perspektywy i praktyki to telefon jako kontakt TAK jako zamykanie sprzedaży ?? jestem sceptyczny bo bywa tak, że ludzie co innego mówią bo się z nimi rozmawia i dla pozbycia się lub zakończenia rozmowy OBIECAJĄ wszystko a potem się rozmyślą.
    Zamknięcie sprzedaży to wpłata klienta za produkt
    pogaduchy prze telefon to inna sprawa :)

    Pozdrawiam
    Jacek Wołowski
    DXN Polska
    www.DXNPolska.ning.com

    P.S

    A twoje zdanie na ten temat jakie jest ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę racji jest po Twojej stronie, ale może warto poznać metody Artura Affeka? Może ma jakieś tajemne sposoby?

    OdpowiedzUsuń